sobota, 15. junij 2013

Verjamem v ravnovesje


Spremljam pozitivne posledice spoznavanja novih ljudi, ob čemer sem hvaležna za prirojeni dar lahkega navezovanja znanstev. Moja močna točka in največje veselje je spoznavati nove ljudi in ob tem prepoznavati njihovo notranje bogastvo / x-faktor / močno točko. Zanimivo, da se je večina sama sploh ne zaveda in šele, ko jo opazi in izpostavi nekdo drug, si drznejo (ponovno) verjeti v njen obstoj in smisel. Kaj šele, če začne kdo pihati zdravi veter v to iskro ...
Kako to vem? Ker se meni seveda dogaja enako. Sama sebe sem navajena z vsemi svojimi posebnostmi in razvajena s samokritičnostjo, ki je precej bolj stroga, kot bi bilo potrebno. Neznano kdaj sem prejela vzorec fokusiranja na svoje šibke, namesto močne točke. Še dobro, da me na to kdaj pa kdaj kdo opozori.
V petek mi je bila predstavljena zanimiva coaching metoda, ki me je spomnila na pomembno življenjsko filozofijo – fokusiraj se na najmočnejšo, ne na najšibkejšo točko, in jo razvijaj, s čimer se ti bodo odprle povsem nove ravni samoizražanja in učinkovitosti. Pri tem pomaga DISC test, ki ga lahko izpolnite tukaj disc test. Možnost interpretacije in več info na njihovem blogu SUPORTAL

Neizpodbitno dejstvo je, da ti Bog/inja pomaga preko ljudi, če si le dovolj odprt ob pravem času in dovolj učljiv ali pa obupan, da nimaš druge izbire. Egotrip je odveč, dobrodošla pa zdrava učljivost, ki ponavadi pride s ponižnostjo. Ki pride z življenjem. Dejstvo je, da pri nekaterih stvareh potrebujemo vodstvo, ker sami ne moremo videti svojih slepih peg, torej jih tudi ne moremo odpraviti. Zrcalce, zrcalce … je tvoje življenje in so tvoji bližnji.
Zadnjič sem pri Poslovni boginji prebrala zanimivo definicijo, ki mi je odgovorila na vprašanje, kaj je USPEH. Hvala, Špelca.

Uspeh je stanje našega bitja, stalni razvoj našega božanskega poslanstva, mesto resnice v nas, od koder vsak trenutek sprejemamo odločitve. Odločitve, ki vsak dan znova podpirajo, kdo TI SI.

Vem, zakaj večina ljudi ne želi vedeti resnice o tem, kako unikatno veličastni dejansko so. Ker si ne znajo predstavljati, kako zelo drugačno bi bilo njihovo življenje, če bi izbrali to opcijo! Hvaležna sem, da sem dovolj prepotovala in spoznala dovolj zgodb za zavedanje, koliko raznolikosti je možno, ko presežeš meje poznanega sveta. Širina in globina, ki ti ju dajo izkušnje, je res neprecenljivo bogastvo. Rekli so mi nekoč, da se bom tega zavedala kasneje v življenju. Sem zaupala in vztrajala, zdaj pa mi postaja jasno. Hvaležna in še stokrat hvaležna!

Priporočam vsakomur: ne ostajaj predolgo v že varnem in komaj zadovoljivem, drzni sanjati drugačno realnost in začni zavestno ustvarjati svoje življenje. GRE. PRISEŽEM, DA GRE, ZADEVA FUNKCIONIRA. Ko ne kreirajo dogodki tebe, ampak ti priteguješ njih po svoji želji Ta zakon mi je bil dolgo velika neznanka, skozi leta pa se preliva v vsakdanjost. Vsem, ki mi pri tem pripomorejo, sem globoko hvaležna in si jih bom dovolila omenjati v blogu.
Moja provizija pri povezovanju?

Srčna radost ob tem, ko se situacije iskalcev postavljajo v sinhroniciteto in dobijo ljudje najboljšo možnost sodelovanja in samoizražanja.
Verjamem v povezovanje, ki postavi stvari na pravo mesto.

Verjamem v ravnovesje.
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar